Polityka Zwrotów
✅ Polityka zwrotów
Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania przesyłki na złożenie prośby o zwrot.
Aby zakwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczny będzie także paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@bella-fit.pl.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, prześlemy Ci etykietę zwrotną oraz instrukcje, jak i gdzie odesłać paczkę. Przesyłki odesłane do nas bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem info@bella-fit.pl.
✅ Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.
✅ Wyjątki / produkty niepodlegające zwrotowi
Niektórych rodzajów produktów nie można zwracać, takich jak artykuły szybko psujące się (np. żywność, kwiaty lub rośliny), produkty na zamówienie (np. produkty personalizowane) oraz artykuły higieny osobistej (np. kosmetyki). Nie przyjmujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące swojego przedmiotu.
Niestety nie możemy przyjmować zwrotów produktów przecenionych ani kart podarunkowych.
✅ Wymiany
Najszybszym sposobem, aby otrzymać to, czego potrzebujesz, jest odesłanie posiadanego produktu i – po zaakceptowaniu zwrotu – złożenie nowego, osobnego zamówienia.
✅ 14-dniowy okres odstąpienia w Unii Europejskiej
Niezależnie od powyższego, jeśli zamówienie jest wysyłane na teren Unii Europejskiej, masz prawo anulować lub zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez podania przyczyny. Jak wyżej, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczny będzie również paragon lub dowód zakupu.
✅ Zwroty środków
Poinformujemy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot, i damy Ci znać, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony. Jeśli tak, środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych. Pamiętaj, że może minąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot.
Jeśli minęło ponad 15 dni roboczych od zatwierdzenia Twojego zwrotu i nie otrzymałeś środków, skontaktuj się z nami pod adresem info@bella-fit.pl.